خرمای بشاگرد نیازمند حمایت مسئولین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 11 تير 1394
بازدید : 472
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 

۸۰ درصد از محصولات خرما در شهرستان بشاگرد به دلیل برداشت و حمل و نقل نامناسب با کیفیت پایین در بازارها با کمترین قیمت به فروش می رسد.

 

خرما بشاگرد

به گزارش عصربشاگرد، محمد احمدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بشاگرد گفت: سطح زیر کشت نخیلات بشاگرد ۸۰۰ هکتار است و سالیانه بیش از ۴ هزار تن خرما تولید می شود.

احمدی اظهار داشت: به دلیل عدم وجود صنایع تبدیلی و بسته بندی این محصول امکان فروش در بازارهای هدف را ندارد و بیشتر به صورت سنتی برداشت و به فروش می رسد و این امر نیاز به حمایت مسئولین استانی و کشوری دارد.

وی افزود: عمده این نخیلات مضافتی و مرداسنگ است که در صورت بسته بندی مناسب قابلیت صادرات را دارد.

مدیر جهاد کشاورزی بشاگرد گفت: ۸۰ درصد از محصولات خرما در این شهرستان به دلیل برداشت سنتی و حمل و نقل نامناسب با کیفیت پایین در بازارهای میناب، جاسک، سیریک و دیگر شهرستان ها با کمترین قیمت به فروش می رسد.

محمد احمدی با اشاره به اینکه در بخش زراعی ۲ هزار و ۵۰ نفر مشغول فعالیت هستند بیان داشت: می توان با ایجاد صنایع تبدیلی و تعیین بازارهای هدف بیشتری برای صادرات و ایجاد اشتغال پایدار در بشاگرد مهیا کرد.

وی گفت: با برنامه ریزی مناسب می توان هر ساله بیش از ۲ هزار تن محصول مرغوب خرما در شهرستان بشاگرد برداشت و روانه بازارهای خاورمیانه کرد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , دانستنی های , ,
:: برچسب‌ها: جهاد کشاورزی, خرما, خرما بشاگرد, محمد احمدی, مرداسنگ, مضافتی، شهرستان بشاگرد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com